Mental förberedelse inför veckan

Trots att luften varit lite småruggig på eftermiddagen, har töserna övertalat pappa om att det är toppen att bada i Edsviken, brrrrrrr säger mamma med hänvisning till min latinska sida.

"Att göra" listan växer och jag hoppas på en ultraeffektiv vecka nästa vecka, så att jag betar av både det som är administrativt, exekutivt, det som tarvar skapande och framför allt det karriärsdanande. Huuuu "testet" på onsdag har börjat påverka mina franska nerver.Tur att jag har coaching inbokad dagen innan, även om jag ligger ohjälpligt efter med min karriärsanalys.

Så fort scannerhärket fungerar kommer Mistral recentionen från igår kväll. Dock har jag haft ett litet leende på läpparna hela dagen efter gårdagens makalösa måltid och morgonens mysiga uppvaknande då barnen fortfarande var hos mormor. Det var den lataste söndagsmorgonen på mer än tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0