Trevligt, gott och glasögon på vift

Efter en mcket sympatisk kväll som slutade tidigt (tre trötta småbarnsmammor orkar inte mer) så upptäcker jag väl hemma att mina Gucci solisar fått fötter. De måste ha blivit kvar i soffan men funnit en ny ägarinna för de var inte kvar 20 minuter senare när jag ringde restaurangen. Miff, mina fina svarta solisar, borta, saknade men ej glömda.

Maten var mycket god, blomkålspurén rent himmelsk, champagnen sprudlande, vinet hade lagom mycket umpff och drinkarna var läckra. Servicen var tyvärr ojämn, 3 olika personer=3 vitt skilda nivåer. Om Du inte gillar det Du gör, gör något annat.

UPDATE: Personalen har hittat mina solglasögon, HURRA. Servicebetyget steg med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0