Gäsp, en ny dag

Idag är det grått och då ska Lotta och jag ta oss en sväng till IKEA för att göra höstmörkret ljusare och lättare att uthärda. Kanske springer man på en favvobloggare när man är där, wouldn't that be a treat. Innan dess ska hunden och jag ut i skogen.

The image ?http://www.hermann-uwe.de/files/images/leave.preview.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.

Att köpa:
dagiskortramar till döttrarna
ljus
mappar
stora trägalgar
klädskydd

UPDATE: Ljus, ljus, ljus, ljus, presentpapper, servetter, snören, galgar och nämnde jag ljus? IKEA var välbefolkat mitt på blanka vardagen men trevligt ändå fast det var fel dag för att spana på Linda K. Solen skiner nu och allt är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0