Rosig kind

En härlig morgonpromenad med hund i gott sällskap är något jag kommer att sakna när ekorrhjulet börjar snurra nästa vecka. Dagens sådan var mycket trevlig och då inte bara för att jag fick en härlig röd-vitrutig boomerangskjorta i födelsedagspresent innan vi gav oss iväg. Lotta har förmågan att få människor att må bra och tro på sig själva. Hon är både rackarns trevlig och supersmart. Dessutom är hon skitsnygg, tur att jag inte är lagd åt det avundsjuka hållet.

När kylan nypt mig i kinden blir de så där rosröda när man kommer in i värmen. Vi får väl se hur snygg make-upen nu blir, cause I'm going to dosh myself up for a nice lunch with Rubina and reunion of the Human Element course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0