Smack pack week

I eftermiddag åker jag iväg på 24timmars konferens med ledningsgruppen. På tisdag ska styrelsematerialet till VD vara klart och 5 viktiga möten klaras av. På onsdag går mitt första konferenssamtal med alla i min organisation för att gå igenom the latest and greatest. Dessutom är jag dubbelbokad med tvenne kundmöten. Båda viktiga men jag har nog redan bestämt prioriteringsordningen. Som löken på laxen ska jag försöka klara av två internrekrytering och en avpolletering. På torsdag bär det av till  södra Tyskland, med maken utan barn för julmarknad, mys och shopping. På söndag morgon kommer vi tillbaka och då är det julkonsert med makens gospelkör. Puh! Reminder to self: this is a ratrace I have chosen to run.

Tack svärmor för att du gör detta möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0