Stresstest

Gårdagens tur till staden var givande. En god lunch med inspirerande sällskp samt trevlig träff med en del av människorna från kursen. Jag älskar hattar och utökade mitt innehav med 2 baskrar, en knalligt lila och en ulligt körsbärsröd.

Det blev också litet av ett stresstest, försökte mig på att använda tunnelbana och buss kombinationen men har insett att med Danderyds kommuns infartsparkeringspolitik inte gynnar oss Sollentunabor på "fel" sida Edsviken. Det blir helt enkelt game over och biltransport för mig fortsättningsvis. Jag föredrar tunnelbanan men utan någonstans att parkera bilen utan att få böter eller bli ruinerad går det dessvärre bort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0