Tröttare

Nu är jag mer än lovligt sängsugen. Jag vill sova som om jag inte skulle behöva tassa upp och eventuellt trösta/lugna någon inatt, hur gosigt den än är but a mother's got to do what a mother's got to do.

UPS dök aldrig upp, de hade missat att packa mitt paket idag och upptäckte det först 17.37......ahgrrrrrr vilket innebär att min sista dag i "frihet" dvs innan jag återupptar mitt yrkesverksamma liv skall tillbringas väntandes hemma. Jag hade mycket hellre gått på Naturhistoriska med Christina, Tyra och töserna eller åkt till Barkaby outlet med Jenny-Ann eller åkt till "butiken på landet" med Lotta. Alternativen var flera och lockande, nu blir det plock, städ och fix hemma istället innan fredagsmys ska fixas för lillebror med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0