Nostalgia, all day

Efter mysig höstmiddag och busfrönattning landade maken och jag i soffan framför The Wedding Date, en sötsliskig engelsk romantisk komedi. Resultatet är, återigen, total Londonabstinens. Jag VILL tillbaka. NUUUUUUU!!!!

Eftertankens kranka blekhet, nej skit i den jag VILL tillbaka. Sooner or later I will be a Londoner again. Jag vet inte hur eller när men en plan börjar ta form och maken verkar inte helt oäven.

För en hopplös anglofil som undertecknad är det en perverst skön tortyr att se filmer med Londonmiljöer, engelska landskap, engelska undefundigheter och framför allt det fabulishouska (eget påhittat ord - ja) uttalet.

The image ?http://london.startaresan.se/images/hydepark.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0