3 saker jag har i....

Här kommer en lista som jag hittat hos Linda K medan hon hittade den hos Nippertippan.

Tre saker som alltid finns i min...

Kyl: blå mjölk, lätta, citron
Frys: is, löjrom, räkor
Skafferi: aboriris, muscovadosocker, 72% choklad
Handväska: SonyEricsson Mobil, kreditkort, körkort
Sminkväska: mascara, naturvit ögonskugga, läppstift
Badrumshylla: tandborste, lancome naturell deo, nimue ansiktsrent
Tvättkorg: tvättpåsar för bh/nylonstrumpor, klädnypor, kläder
Skohylla: högklackat, löpskor, ballerina dito
Förråd: resväskor, ryggsäckar, julpynt
Hjärna: mina kära, nytt jobb, struktur
Jackficka: näsduk, nyckel, hårsnodd
Kryddskåp: paprikapulver, fleur de sel, färsk vitlök (portugisisk påbrå)
Balkong: duosolstol, blomkrukor, parasollfot
Barskåp: absolut, gin, cachaça
Köksbänk: Espressomaskin, knivblock, saltkvarn
Fruktkorg: äpplen, bananer , nektariner

Kommentarer
Postat av: frida h

hade du intervjun idag? hur gick det? SPÄND

2007-09-17 @ 21:49:02
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Cosmopolit

Frida H: Intervjun gick bra, se nedan. Kram

2007-09-17 @ 23:42:11
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0