Otto, risotto

Idag har jag dagdrömt om åren i London. Joggingrundor tidiga mornar i HydePark, promenaden genom stan till jobbet på St James' Square, shoppingen, restaurangerna, nöjesutbudet, bröllopsplanerandet och allt annat som gjorde den tiden magisk.

http://z.about.com/d/gourmetfood/1/0/w/4/JamieOliver400x401.jpg
Vid hemkomst blev det alltså att ta fram Jamie Oliver och hans the Return of the Naked Chef för att laga Risotto med tillägget kräftstjärtar. Det krävs lite rörande för att få den krämigt god men det är det värt




Mums tycker samtliga familjemedlemmar, och jag får min nostalgitripp.

image58

Det enda som saknas nu är att få börja träna igen. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0