Ut i solen

Nu stundar en solig hundpromenad. Höööööööööst, jag repeterar: jag älskar hösten!!!

Idag mår jag som en prinsessa då fantastiska Lena har vaxat mina ben (nej det gör inte särskilt ont) och gjort en fabulös ansiktsbehandling på mig. Lena på LiteExtra, Du är någonting riktigt extra. Inspireard och glad i kropp såväl som själ lämnar man hennes salong.

Update: Nimbus (hunden) och jag travar nu ut i solen. Hunden smet, så jag travade runt ensam i höstsolen och letade, när jag kom hem var han redan där.

Kommentarer
Postat av: frida h

jobbletandekunda väl gått bättre kanske, och jag har mailat lite med karin, men det verkar nog inte som om någon hade nåt alternativ där! synd!
kramar

2007-09-13 @ 21:17:01
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Cosmopolit

Frida h: Ska kolla med M om han vet någon i Gbg-trakten som kan behöva resurs.

2007-09-13 @ 22:09:51
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0