Wistful Wednesday

Dagen har trillat på with little to write home about.
En kort resumé:
  • Blomsterkvastinhandling till den äldsta dotterns fantastiska dagisfröken som fyller 40 
  • Ännu en skön ansiktsbehandling i min kur hos härliga Lena på Lite Extra
  • Fler tulpanlökar har införskaffats (vita)
  • CV snickrande efter dissektionen hos coachen igår.
  • Hunden rymde en sväng
    http://www.gratisfoton.com/images/butterfly.jpg
Det som präglat dagen mest är eftertänksamhet om sakers vardande.

En lätt nervös förväntan börjar infinna sig inför morgondagens intervju. Det låter hittills som en perfekt möjlighet för mig. Fjärilarna kommer ha high life i min mage imorgon. Dessvärre kommer jag nog se ut som ett vårtsvin i fejjan av kurens effekt - isn't it ironic, don't you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0