Ryggont ger surhelg

Efter en vecka av god träning och högklackat har mina gamla diskbråck bestämt sig för att oinbjudna göra återbesök. Resultatet är minimalt uträttat, limesurt humör, inställd lördagsmiddag och värk. 

Såg Eurovisionpreview som denna gång inte hade våra illustra grannländer lika rikt representerade som tidigare år, bara charmige finländaren Tomas Lundin var där. Eftersom fru Pirelli tävlar var hon ersatt av salta Lena Philipsson. Den i panelen jag mer än gärna hade sluppit höra något från var den mindre välformulerande och absolut urblåsta fröken Hjullås. 

Kommentarer
Postat av: Hasse Carlsson

Lider med dig...

Både för ryggen och val av program
;)

Sköt om sig!!

2008-05-05 @ 00:17:32
URL: http://www.hassecarlsson.se
Postat av: frida h

googlar mig fram i utbildningsdjunglen...

industriell ekonomi internationell inriktning kinesiska eller japanska?.... kanske ett alternativ till franskan, vad tror du? (de tio söknade med högst intagningspoäng garanteras plats där, antagligen är jag inte bland dom men ändå.....)

2008-05-13 @ 22:17:53
URL: http://fridahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0