Memory lane

I lördags eftermiddag åkte jag till Linköping, min ungdomsstudentstad för att där hjälpa makens brorsdotter att installera sig, flytta in och packa upp. Vi slet i 60 timmar och lyckades ställa iordning ett mysigt, snyggt och funktionellt studentboende. Dessutom hann vi löpträna, shoppa, tillverka nollebricka, skratta och laga mat. Det var två synnerligen effektiva kvinnor som skildes åt på Linköpingsborggård klockan åtta i tisdagsmorse.

Det var inspirerande och väldigt nostalgiskt att besöka mitt kära Alma Mater. Det är inte för inte jag ibland önskar mig tillbaka till studiestarten 1991.

Kommentarer
Postat av: frida h

oh, vi var onkligen effektiva... och det är med ett visst obehag jag inser att jag bara har 4,75 år kvar..

2008-10-08 @ 16:49:02
URL: http://fridahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0