Regnmys

Sitter på jobbet, regnet smattrar mot rutan och jag lyssnar njutningsfullt på Peter Le Marc som sommarpratare. Han har en underbart mysig röst och det han säger är klokt, tryggt och bra. Jag är olidligt svag för män med mörka, mjuka, sensuella och varma röster. Tur att maken har en underbar stämma.

Känner mig riktigt effektiv nu när viktiga offerten gått iväg, tack vare fantastiska  medarbetare och jag har fnulat ut precis hur jag ska lägga upp marknadsföringspresentationen till nästa vecka. 

Det enda som fattas är att jag ger mig ut i spåret ikväll. 


Kommentarer
Postat av: Linda K

hu, jag har inte lyckats lyssna på många sommarpratare i sommar. lite svårt med ungar överallt... man skulle jobba lite :)

2008-08-05 @ 21:04:49
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Cosmopolit

Linda K: inte jag heller, jag försöker beta av ett par stycke nu istället.

2008-08-06 @ 12:57:57
URL: http://cosmopolit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0