Längen leve lugnet

När livet spunnit i ett alltmer accelrerande småkaos är det fantastiskt skönt att landa i en lugn helg. Tvätt, undanplock, matlagning och alla andra vardagssysslor som behöver avklaras  i ett vardagshem kan (väldigt temporärt) kännas avkopplande om man helt plötsligt får TID.

Nästa "tidsprojekt" är att hinna träna. Jag ska få in 4 träningstillfällen i veckan varav minst två löprundor. Nu har jag skjutit på det eftersom armbandet till pulsklockan gått av vilket är världens larvigaste ursäkt. Fast det är också en ursäkt att spana in en ny Garminpuls/GPS mätare, det blir ju så mycket roligare att springa om man har en sådan. Eller nåt...

Tittar nu ut överträtopparna från sovrumsfönstret och inser att det ligger snö kvar, trots den uppenbara vindstyrka som levererade det vita täcket. Undrar om det räcker för att åka bob med barnen idag?

Kommentarer
Postat av: Christian

HAHA. Ungefär samma ursäkt som att det blir roligare att simma med rätt badbyxor eller paddlar. Vilket det naturligtvis blir.

2008-02-05 @ 18:49:30
URL: http://snowracer.se
Postat av: Cosmopolit

Christian; jo men det blir såååå mycket roligare med kul saker eller det intalar jag mig själv när jag betalar

2008-02-05 @ 20:07:29
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0