Gräsänka

I lördags flög jag upp från Götet alldeles mol allena. Bustjejerna och maken var kvar på Hönö.  Efter att ha kört hem mina föräldrar som varit vänliga nog att hämta mig på flygplatsen samt vattna under semestern var jag själv hemma. Underbart skönt att ha fem hela dagar för mig själv i huset. Laga mat som jag vill, om jag vill och hur jag vill, läsa, titta på film, träna, städa, sortera och ja göra som jag vill.

Fast det är lite läskigt, larmet till trots, att sova själv. Säger modiga jag som sovit själv över tusen resnätter i jobbet. I allt från Tegucigalpa (Honduras) direkt efter Mitchkatastrofen, Abidjan (Elfenbenskusten), Sao Paolo (Brasilien), Santiago (Chile) och Moskva (Ryssland) utan att ha svårt att sova. vad händer när man får ungar, blir man med automatik sjåpig eller är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0