Hur finna?

Ibland är det svårt att hitta exakt det man söker, nu provar jag denna väg.

Till min ledningsgrupp söker jag just nu en person som kan ta produktledningsansvaret. Personen måste ha ett brinnade intresse för gadjets och teknikprylar samt en god förståelse konsumenttjänstmarknaden. Det borde krylla av dessa personer kan man tycka men icke.

Dessutom ska man kunna uttrycka sig väl i både tal och skrift samt produktifiera tjänster på löpande band. Social förmåga, ledarskapsdito och förändringsbenägen behöver man vara. Takers anyone?

Allt detta i ett stort svenskt tjänsteföretag och jag söker inte så många års arbetslivserfarenhet utan snarare rätt attityd, driv och glädje. Mångfald välkomnas.


Kommentarer
Postat av: Hasse Carlsson

Hade jag haft lite mer hjärnceller och varit 20 år yngre hade jag anmält mig direkt.
Inte för att det hjälpt dig, men jag hade anmält mig
;)

Däremot har jag märkt på många föreläsningar de senaste åren att det är ont om människor som längtar efter utmaningar, ansvar och att brinna för något.
Mycket märkligt för mig som aldrig vetat om något annat liv.

Well, du lär hitta rätt, förr eller senare!
Lycka till!!
=)

2008-03-25 @ 16:01:51
URL: http://www.hassecarlsson.se
Postat av: Cosmopolit

Hasse Carlsson; Du behöver inga fler hjärnceller, de du har duger fint och det hade varit skitkul att jobba ihop med dig!!!! & Tack!!!

2008-03-25 @ 20:43:21
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0