Min avspark

Imorgon ska jag åka iväg med min ledningsgrupp på kick-off. I begynnelsen av min yrkeskarriär var jag måttligt irriterad och lindrigt föraktfull åt fumliga chefer som inte lagt ner tillräckligt med energi på planering. Nu kan jag delvis förstå dem. Det är inte lätt att få ihop allt just nu. Det är några bollar för många i luften för att jag ska känna att jongleringen håller. 

Imorgon ska jag tala om ledarskap, om ömsesidiga förväntningar, om förändring som en konstant och om att bygga nytt i gammal historik. Måtte inspirationen vara med mig. 

Kommentarer
Postat av: Hasse Carlsson

Håller alla tummar, trots att jag är helt övertygad om att du kommer göra en superb insats.
=)

2008-03-07 @ 08:27:08
URL: http://www.hassecarlsson.se
Postat av: Anonym

Hasse Carlsson: Första dagen gick superbra medan dag två dessvärre innehöll ett riktigt energidränerande element.

2008-03-08 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0