Long awaited list

Också Cosmoplit har haft list-abstinens. Thank you lovely Linda K.

Brukar du komma i tid? Ja, ambitionen att vara punktlig är stark för att inte bekräfta fördomen om den senkommande latinskan.
Har du bra kondition? OK, jobbar aktivt på att förbättra den.
När blev du fotad senast? Minns faktiskt inte. När jag började mitt nya jobb 1/4 för ID-kortet kanske.
Hur känner du dig nu? Peppad, inspirerad, konfunderad och frisk.
Vanligaste färg på dina kläder? Mycket svart, sedan hittas rött, beige, kakaobrunt, vitt, blått och ibland rosa och turkost i garderoben lite beroende på årstid
Blir du bra på bild? Förr definitivt, nu sällan.
När och varför grät du senast? När jag ser film bölar jag som ett sant blötdjur men i riktiga livet är det ovanligare. Sist var det under en "livslinjeövning" på jobbet för två veckor sedan.
Var det pinsamt att svara på det? Nej, inte alls.
Hade du en bra kväll i går? Lyckligt hemkommen från en tjänsteresa och möttes av två lyckliga, längtande döttrar. Vi firade fredag med hummer (och Chablis för mig) så jodå!
Din favoritdryck på morgonen?
Latte Macciato
Kan du laga mat? Det ryktas att så är fallet.
Är du nyttig? Det går i vågor. Just nu är det GI för hela slanten så ja.
Är du blyg? Nej.
Vilken tid gick du upp i dag? Vid sjurycket.
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Empiriskt bevisat vid min möhippa i London, kopiösa mängder. Ärligt talat har jag aldrig varit pruttfull.
Har du spytt offentligt? Räknas förlossningrum som offentligt? När bebis passerar spinae-knölarna.
Hur många timmar sover du? Helst 8.
Vad sa du senast? "Javisst, det går bra."
Var du på festival i somras? Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min bäste vän.
Vad skulle du behöva nu? Gos? Gå ner i vikt?
Har du snygga skor? Har rykte om att vara skogalen så svaret är ja.
Vad var det första du sa i morse? "God morgon."
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Min andra hälft.
Har du körkort? Japp, sedan 22 år.
Är du ensam nu? Nope, sitter vid köksbordet med äldsta dottern T.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Eftersom det är lördag så resten av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0