Dagar som gått

I onsdags var jag på ett toppenseminarium genom ett chefsnätverk jag är med i, det handlade om kulturförändring i organisationer. Osunda respektive sunda kulturer och hur man kan identifiera dessa. Det var som skrivet ett kalasbra seminarium och motiverade mig ordentligt. Dessutom träffade jag flera kollegor från förr.

Torsdag och fredag sprang fram i full fart, mycket jobb, massor av ny information att bearbeta, maken VABade i fredags sedan dök hans äldsta brorsbarn upp för att besöka oss i helgen. Det är alltid lika trevligt när Frida och Samuel är här.

Idag har jag strukit en gigantisk hög med tvätt, lagat mat, gått promis med hunden och sovit välbehövlig middag. Jag hoppas kunna rapportera mer och bättre framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0