Dagens skörd

Efter en dundrande tur i Stlm (det åskade) så kom jag hem med:

1 grå/svart/puderrosa damig kappa Peppercorn (Syster Lycklig)
1 svart/lilamönstrad tunika SOYA (Syster Lycklig)
2 par stövletter på halva slutrean (Rizzo)
1 laptopfodral (ORDNING & REDA)
1 födelsedagsbok (ORDNING & REDA)
1 barnklänning (Zara) (Stort tack Lotta)



Födelsedagspresent till Lotta inhandlades också. Det svarta bältet i shopping bevisades ännu en gång.

Dessutom hann vi fika med en gammal kär kollega på Sturehof, käka lunch, sammanstråla med mammaledig bekant och vakta bebis medan Lotta besökte doktorn. Idag har jag företagit mig två skogspromenader med hunden. Sammantaget en riktig måbra-dag.

PS: Det lönar sig att vara enveten, clogsen som inte fanns i min storlek är nu funna och kommer in i min storlek senare i veckan. DS


Kommentarer
Postat av: frida h

älskar de ultraeffektiva dagarna! finfina fynd du hittat. Dock lever man nu på svältbudget igen. Suck, men det är bara att skicka på (med ansökningar altså).....

2007-09-05 @ 16:59:52
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Anonym

Frida: Jo jag är nog på väg åt samma håll med ansökningar, CV snickrandet har sysselsatt mig idag. Tjejerna hälsar.

2007-09-05 @ 17:21:56
Postat av: Mei

hur mkt kostade fodralet ?

2008-03-24 @ 21:40:16
URL: http://quincystyle.blogg.se
Postat av: Cosmopolit

Mei, jag kommer inte ihåg exakt vad det gick på (det var ju ett tag sedan) men runt 300 är min gissning. Fodralet heter Norton och finns i olika färger (säsongsberoende).

2008-03-25 @ 21:10:36
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0