Fräcka fredag

Hade inga förväntningar på dagen men tänk då händer det. Min kompis C smsade att hennes karl tyvärr hade blivit sjuk och att hon hade biljetter till Berwaldhallens hyllning av Benny Andersson ikväll. Ville jag haka på? Kollade med den underbare man till make jag har och jo han kunde tänka sig att köra myskväll med töserna utan mig. Så nu blir det musik, mingel och vin. *nynnar* och *ler*

Nu återgår jag till mina Pão de Quejo (brasilianska ostbröd), mitt CV skrivande och allmänna fixande. CV't ska in idag för slakt på måndag, visst det är utvecklande men sååååå dränerande att göra karriärsanalys. Vad kan jag, varför och hur har jag visat det, vad vill jag nu och i framtiden, vad tycker/känner andra om mig och mitt agerande etc... tala om att bli kollrig av för mycket introperspektiv.

UPDATE: Vilken trevlig kväll. Tack C för att jag fick hänga med, efterfesten var kul med härliga människor. Nu blir det zzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0