Gårdagens cresendo

Igår eftermiddag "kidnappade" vi affärsområdets controller när hon var hos frissan och fick sin sista-innan-bröllopet klippning. Vi körde en liten minihippa med både tjejer och killar från jobbet. De initiala aktiviteterna var beskedliga (inlinesåkning för nybörjare, bouleturnering i Rålis samt relationsfrågesport).

Eftersom jag hade maken och mina tvenne telingar på återvändande från Hönö i går kväll ,avvek jag ftidigt från festligheterna ör att få mina efterlängtade snusningar, pussar och kramar. 

Så visst blev de känslomässiga vågorna succesivt högre under kvällen men inte på grund av flitigt festande, utan för att jag ännu en gång insåg hur mycket min familj betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0