Mysmorgon

Tjejerna som har makten över tempot i vår familj har haft vänligheten att ta en mysmorgon med sina föräldrar. Det är nog bland det bästa med familjeliv, denna naturliga goskärlek man som mamma får. Imorse vaknade jag av tass, tass, tass. Det underbara ljudet av två par barnfötter som fort fort sprang över trägolvet för att sedan hoppa upp på min sida sängen med ett leende "maaaammma" och ett bubblande skrattande "sova dig mamma".

Nu är det dock dags att kliva upp, gå en sväng med hunden, inhandla födelsedagspresent, packa döttrarnas övernattnings-kit, köra dem till mina föräldrar och sedan göra sig festfin. Jag tar sällskap med Lotta och Niklas till kalaset då maken har konsert med gospelkören och ansluter senare. Ha en härlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0