Hål i tiden

Livet har under en längre period snurrat för fort samtidigt som jag stått still som resultat av konstant tidsbrist. Nu har en ovälkommen, oplanerad och dåligt timad paus infunnit sig i form av "nöffochtryn"-influensan även hänvisad till som A(H1N1). 
Detta renderar tid till reflektion och blogginlägg, kanske fler.
Egentligen skulle jag inte ligga här och snörvla utan ha allt packat och klart för en arla flygtur till mitt terra paterna, Portugal. Jag känner mig gruvligt snuvad på konfekten eftersom jag bespetsat mig så på denna resa. Värst är nog mina småsnuttors stora besvikelse. De har verkligen sett fram emot två veckor av salta bad, strandlek och fokuserad samvaro. Nu blir det socialrealism i förorten istället.
Skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0