Carmens kläder

Bem vindos à casa cosmopolitana. Så var kläderna välkomna hem till mig.

image29

För en ynka 100-lapp fick jag en röd, glansig, högt slitsad, snäv kjol, ett rött linne och en röd flimsy tyllblus  (tror jag definitionen är?). Det var som sagt inte mycket kvar idag vid öppning men dessa tre plagg väntade på mig. De kommer dock att användas var för sig och tyllblusen kräver nog lite invänjning (tyll är so not me). Jag har ju till och med bloggat om att jag inte tror på tyll på mig. Är man nära 180 cm och har naturligt breda axlar är tyll inte det naturliga valet av material, fast vem vet när höstmörkret faller, kanske jag ångrar mig och gör ytterligare ett offer vid modets altare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0