Oh what a wonderful mornig

Nu har min älskade trio (make och tvenne döttrar) "lussat" för  mig. Maken hade fixat och ordnat, nygjord latte, tänt ljus och kom med 20 gigantiska långa Grand Prix röda rosor, en bukett röda amaryllisar, en Halloweenbukett med röda rosor, gerberor mm, Xoko chokladpraliner på tallriken, 4 Filippa K muggar, makens egendesignade halsband och dito örhängen med pärlor, soffpuff, väggdekoration för ljus och den bok som står högst upp på min att-läsa-lista. När han gör saker gör han dem med besked. Sjöng duktigt gjorde de alla tre också. Det blev ju underbart, all ågren är som bortblåst. Maken lyckades dessutom hitta på presenter som inte fanns på min framkrystade önskelista men som gjorde mig ohemult lycklig.

image75

Kommentarer
Postat av: frida

Åh, det där låter ju helt fantastiskt! Jag vill också bli överraskad och uppvaktad när jag fyller år. Maken tycker att jag ska säga hur jag
vill ha det så fixar han det. Men då förlorar man ju en del av charmen tycker jag. Fyller 30 snart och önskar att jag får en sån fin uppvaktning som du. Tyvärr jobbar maken natt, så nån frukost på sängen blir det inte :(

2007-11-03 @ 12:35:27
URL: http://fraidi.blogspot.com
Postat av: Cosmopolit

Frida: Förstår dig fullt och fast, vi har också haft den diskussionen genom åren. Det är ju omtanken och överaskningen som visar att de ansträngt sig, inte att de kan följa ett körschema och inhandlingslista.

2007-11-03 @ 15:05:03
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0