Byta liv?

Vilken bloggare skulle du byta med? Vem skulle du vilja vara om du var tvungen att byta liv?

Egentligen vill jag inte byta med någon. Jag är nöjd med med den jag är, med mitt liv och min presumptiva framtid men om jag ska utse en bloggare? Då skulle jag vilja vara Beautifulones. Inte bara för att hon är fabulöst vacker, läcker och stylish. Hon har humor, hon är smart och hon har distans till sig själv. Med hela den begåvningen kan hon göra ett häftigt avstamp mot en läcker framtid fylld av påverkan.

Detta blev lite av en idol-förklaring från en gammal tant till en ung cool quinna.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är otroligt smickrad, ganska chockad, men framför allt glad. Glad över att du egentligen inte skulle vilja byta med någon. Så känner jag också - trots att det är mycket som känns väldigt tungt just nu så vet jag förstås att ingen lever ett perfekt liv, och jag är så otroligt tacksam över att jag har det så bra som jag har det. Skulle jag vara tvungen att byta skulle det nog bli med någon som http://tigerlilys.blogg.se, för att få vara en söt liten popflicka igen, gå i gymnasiet och fotografera blommor och vackra saker. Jag saknar den tiden lite, åtminstone såhär i minnenas romantiserande ljus.

Jag tycker att du är fin och stark, och din blogg är härligt vardaglig, eftertänksam och känns uppriktig. Den är alltid härlig att läsa.

2007-10-09 @ 22:54:31
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Cosmopolit

Annika: Tack och varsågod, kul att göra dig glad :-) Jag blev tillika glad av din kommentar.

2007-10-09 @ 23:14:58
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0