Gymboree 4 me

Varför kan jag inte få fatt på Gymboree barnkläder i Sverige? Jag har beställt från USA med vänner, kollegor, JETpack, DHL, UPS, privatimport men jag vill faktiskt kunna handla deras persedlar här i vårt avlånga land. Gymboree själva administrerar inte leveranser till oss men faktiskt till Norge. Se där, en oanad fördel med Natomedlemskap. Mer Gymboree åt barnen!

Kvaliteten är fenomenal. OK, lite väl genusvridet och amerikanskt i vissa serier men det går att undvika. Det som jag går igång ordentligt på är variationerna i kläderna samt att de är lekabara och snygga, framför allt deras skorts till tjejer, tröjor, cargopants och hängslebyxor. Kul accessoarer är inte att förglömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0