The daredevil in me

Vid upprepade tillfällen framstår jag som utomordentligt präktig och kontrollerad men ibland freakar jag faktiskt loss, och då gör jag det med besked. Tänkte nu lista några tillfällen bara för att fila bort duktiga flickan stämpeln i pannan eller snarare i bloggen. Jag har;

  • Hoppat över framrusande godståg med snowboard
  • Varit så nära att drunkna att andningsreflexerna slagit till och jag andats H²O, vid 4 olika tillfällen
  • Gått ensam hem från nattklubb till hotell genom São Paulo stad klockan 4 på natten
  • Ätit skaldjursbuffe utomhus i Elfenbenskusten
  • "Frivilligt" besökt Tegucigalpa (Honduras) mitt under Mitchkatastrofen, visseligen i jobbet
  • Förhandlat telekomkontrakt i Nicaragua när motparten haft ett skjutvapen (pistol) liggande på bordet
  • Kapsejsat med katamaran, suttit fast som kränggast, uppochner med huvudet under vattenytan
  • Tagit dykarcert tillsammans med klaustrofobisk make på Zanzibar, då dykt med honom och hajar på mer än 30 meters djup
  • Raftat i Chile i så vild vårflod att kollega slängdes ur gummiflotten och höll på att stryka med
  • Snowboardat i lavin (ofrivilligt och var inte heller den som satte igång den)
...nej det där räcker nog innan präktighetsstämpeln övergår till urblåst idiot-märkning.

Kommentarer
Postat av: Polly

Ähum, utomordentligt präktig, sa du??

2007-10-28 @ 12:36:52
URL: http://pollybloggar.blogspot.com/
Postat av: Cosmopolit

Polly: jag tror inte någon tror det längre ;-) utan snarare att jag saknar någor mellan öronen (asgarv)

2007-10-28 @ 19:13:37
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0