Uppkoppling

Jag sitter just nu på tröskeln mellan hallen och skrubben under trappan med en för kort nätverkskabel. Vårt WLAN spelar mig alla spratt möjliga. Detta började natten mellan torsdag och fredag och är anledningen till min ofrivilliga bloggtystnad. Jag hatar när teknik inte fungerar och när jag inte förstår varför. Då känner jag mig korkad och blir irriterad. Then I become the worst possible version of myself.

Tänk om det fanns någon som snyggt och prydligt kunde installera KabelTV, telefoni, bredband och WLAN eller annan trådlös uppkoppling och förse mig med en human teknisk support? En helhets providor vars tjänster fungerar, allt detta utan att skinna mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0