Vad önskas?

Fint och diskret har jag sedan Augusti hintat om saker jag gillar och uppskatta till maken. Ändå kommer den klassiska "vad önskar du dig i födelsedagspresent?" frågan. Det är inte roligt att veta vad jag ska få, jag vill bli överaskad.

Listan över glädjeämnen skulle kunna göras så lång. Vi har ju hängt ihop i 15 år nu så då borde väl han känna mig? Borde han inte kunna tänka ut vad som får mig lycklig?  Själv har jag till och med bookmarkat kajaktillverkaren i Portugal som gör just den kajaken han vill ha. Letat efter återförsäljare, checkat med leveransföretag och börjat reka förvaringsmöjligheter. Maken fyller nämligen 40 i Februari.

På min födelsedag ska vi dessutom på kalas för att fira någon som redan ha fyllt! Sketans kompisar, kan de inte fira när de fyller? Måste de hogga min dag bara för att det är nära Halloween? Frääääääs (fast egentligen är det ju bra, då slipper jag fixa något obskyrt 37-års firande).

Tala om i-landsproblematik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0