Eftertraktat huvud eller?

Nu har jag blivit kontaktad av ytterligare två Head Hunting-företag. Arbetsmarknaden är uppenbarligen hyperhet men frågan är om jag ses som en riktig kandidat eller snarare som den "tredje" kandidaten för att krydda urvalet och visa upp rekryteringsbolagets bredd och kreativitet. Kvinna med internationell touch, ett schysst CV och förmåga till resultat och förändring, jodå vi kan skramla fram en sådan fast inte för att verkligen komma på fråga eller? Det är förvisso bara min fantasi att det är så resonemanget går.

Ett av jobben av det som presenterats låter riktigt bra, nu gäller det att bevisa vad jag kan åstakomma. Ytterligare intervjuer är inbokade.

The image ?http://www.seriesam.com/p2/karriar_38.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0