Röd rabatt

Ingen förvånas när jag faller för röda kompositioner, fast det är nog inte många som skulle gissa att jag nu även har en faiblesse för röda rabatter. I helgen när vi i regnet promenerade hemåt från Grönan passerade vi rabatten med stort R. Nu vill jag försöka mig på att skapa något liknande i trädgården.

image53

Halv messyrer är ju dessutom inget för Cosmopolit så nu krävs planering och handling. Hade någon sagt mig innan vi flyttade tillbaka till Sverige att jag skulle uppskatta trädgårdsarbete hade jag asgarvat personen i fråga rätt i ansiktet. Asfaltsblomman har blivit en förortshybrid. Comme ça change.

Kommentarer
Postat av: frida h

men 90 är ju helt lysande på så kort tid! Unika besökare? Det är ju jättbra!

2007-09-19 @ 12:28:14
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Cosmopolit

Frida H: jo, det är en kul början, "småler ödmjukt".

2007-09-19 @ 12:52:56
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0