Små inverterade stötar

Ibland kan man bli "småtappad" på energi. Det är som om man stack fingrarna i kontakten, fast istället för att få en stöt av energi i kroppen känns det som om jag blivit tappad på kraft. Idag har det varit en sådan dag där det varit lite småmotigt och inget positivt flow infunnit sig. Detta trots att det helt klart funnits små glimmrande glädjeämnen och saker att glädjas åt, men ibland krävs det en större insats än andra dagar för att se saker från den positiva sidan.

Då får jag påminna mig om vilka härliga människor jag har lyckan att omge mig med, både i familjen, på jobbet och bland vänner.

Fast det är också de dagarna då man känner sig som skoskav som får en att uppskatta dagar då det känns som man fullständigt äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0