Riktigt röstat

Ringde in och röstade för en gångs skull så jag inte skulle dissa alla som röstat, men röstat "fel". Till min häpnad var det fler än jag som måste gjort samma sak för helt rätt bidrag gick direkt vidare till Globen, coola bröderna Rongedal i röda kostymer i sällskap med fantastiskt vackra och musikaliska Sanna.

Nu hoppas jag att mediemobbarna lägger ner hacket på Nour. Jag tycker bruden är salt, fast eftersom hon är kvinna, vacker, kaxig, mörk med ett exotiskt namn är det OK att dissa henne medan en ung söt valpig man med  übersvenskt namn ,som driver med sig själv, höjs till skyarna. Missförstå mig rätt, jag tycker båda side-kicksen (heter det så i plural?) är begåvade och underhållande men stör mig på mediernas orättvisa behandling av dem, det är så stereotypiskt.

Kommentarer
Postat av: Hasse Carlsson

Brödernas insats i förra säsongens "Så skall det låta" är ren, klassisk TV historia!

2008-02-20 @ 19:07:39
URL: http://www.hassecarlsson.se
Postat av: Cosmopolit

Hasse Carlsson; de var grymt bra. Maken skrattar sig fördärvad åt alla balla moves.

2008-02-23 @ 01:16:38
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0