Grönt är skönt?

Ska av tvenne anledningar (shopping också, OK 3 anledningar) in till stan idag och tänkte "ärta" till mig och ta grönt som dominerande färg i outfiten fast det känns annars som grönt är dead out and cold. Fast jag gillar ju det jag ska ta på mig och trotsa min färgdemon (nej jag tror inte på sådana) som sitter på axeln oh säger "du skulle ha valt rött eller kornblått".

Enda abret är att jag måste släpa på lap, pärm, agenda mm.... kanske kan axelremen putta bort den fiktiva demonen.

UPDATE: ärtgröna jeans, grönvitrandig långärmad tisha, svarta ballerina, svart skärp, svart MCläderjacka, mina svarta solisar och svart handväska, jo jag kännde mig fin det gröna till trots.

Kommentarer
Postat av: frida

du låter superfin!

2007-08-21 @ 22:41:28
URL: http://fridahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0