Tappat partysting

Igår hade vi barnvakter och åkte iväg på en mycket god väns 40-års kalas som började på El Diablo. Det var a true walk dowm memorylane då många av vännerna från studietiden dök upp. Goda drinkar, glad stämning och mycket trevliga människor, allt detta borgade för en toppenkväll. Fortsättningen följde på Lemon vilket inte var ett hak i min smak, tala om att känna sig stenålders.

Tillsammans med födelsedagsbarnets två systrar förflyttade jag mig raskt till Vinoteket (now this is a place according to my taste) och skvallrade mycket och länge, främst om födelsedagsbarnet, (om du bara visste Stefan). Min mycket "trötte" make dök också upp, vi gav upp strax efter midnatt och blev hämtade av min älskade far (tala om tonårs-revival). En mycket trevlig kväll var till ända, men vi hade ju inte riktigt painted the town red. Fast det kanske är åldern som tar ut sin rätt, eller småbarnsåren, eller har vi bara inte vanan inne. Hursom hade jag klätt mig helt i lila, truly purple rain för att gratta Stefan.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Kul att läsa!

2007-11-04 @ 22:01:02
URL: http://rikardandreas.blogg.se
Postat av: Cosmopolit

Rikard: tack, vad glad jag blir.

2007-11-05 @ 10:11:52
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0