Tomorrow, tomorrow

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, pirrigt och förväntansfullt. Äldsta dottern har redan berättat hon ska ha kjol och bruna kattröjan imorgon när hon går till dagis  så det ska jag nu plocka fram medan den lilla och jag ännu inte har bestämt oss. Shit, vad ska man ta på sig, wanting to be sharply dressed but still friendly? Det kommer att vara viktigt att göra ett gott intryck, innan de faktiskt lär känna mig och får reda på hur hemsk jg egentligen är. Skämt åtsido det vore trevligt att känna sig väl till mods när jag tågar in på det nya företaget.  Kjol, klänning eller byxor? Det är frågan mina döttrar får på kvällen innan nattning när vi tar fram morgondagens kläder. Nu behöver jag bestämma det själv. Jag kanske ska låta äldsta dottern besluta åt mig?

Kommentarer
Postat av: Linda K

break a leg! :D lägg fram ikväll så slipper du panika i morgon!

2007-11-11 @ 21:32:29
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Cosmopolit

Linda K: Thanks and tack, och mycket bra tips. Göres alltid för töserna och oftast för mig själv, bot och bättring utlovas :) Tack igen

2007-11-11 @ 23:15:14
URL: http://cosmopolit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0